בהמשך להודעתנו מיום 26.10.23 “הנחיות לאור המצב חירום – המחלקה לרישום תכשירים – עידכון”, אנו מודיעים כי סדרי קבלת דואר באמצעות שליחים חזרו למתכונתם הרגילה.
ניתן לשלוח חומר באמצעות שליחים בימים ראשון עד חמישי ולאחר תאום עם העובד אליו ממוען החומר.
כמו כן, זמן מענה טלפוני של עובדי המחלקה לרישום הינו בימים ראשון עד חמישי בין השעות 13:30-14:30. במידה ואין מענה בשעות אלה, ניתן לשלוח מייל עם בקשה להתקשרות.
רצ”ב רשימת צוות המחלקה לרישום כולל טלפונים קווים וכתובות מייל.
בברכה
המחלקה לרישום תכשירים