השמנה, סוכרת ומחלות לב: אלו החטיפים שאנחנו קונים יותר – למרות האזהרה של משרד הבריאות

 

 

חרף הכרזת המלחמה של משרד הב על מוצרים עתירי סוכר ומלח, הצרכנים ממשיכים למלא את עגלות הסופרמרקט בחטיפים. בדיקת TheMarker מגלה כי מכירת החטיפים המתוקים נמצאת במגמת עלייה, וכי גם הסכום שהכניסו לכיסן חברות המזון ממכירת חטיפים מלוחים לא קטן מאז ש העלה לאוויר את קמפיין הנתרן בתחילת יוני.

 

ההכנסות של חברות החטיפים ממכירת חטיפים עלה בחודש האחרון ב–0.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מספר החטיפים שנמכרו ירד בשיעור קל, 1.5%, אך זאת כחלק מירידה של 1.2% במכירות בכלל ענף המזון מתחילת 2016. למעשה, בחודשים הראשונים של השנה (ינואר־אפריל) מכירת החטיפים היתה במגמת ירידה של 3.5%, אך בחודש האחרון ירידה זו התמתנה.

 

    

לכתבה ב- TheMarker >>

 

מאת עדי דברת-מזריץ

מאמרים נוספים

Heart Attack
לב משומש במצב טוב, מֵחֲזִיר
המחסור באיברים אנושיים להשתלה מחייב לחפש פתרונות גם במקומות אחרים. האם התשובה טמונה דווקא בחזירים? לפי נתוני משרד הבריאות כי יותר מ-6500 איש  מתים מדי שנה בישראל ממחלות לב – רובם מדום...

עדכוני רישום

נושאים חמים

אקסטזי - סם האהבה

חוץ מירידה במשקל, לאוזמפיק יש השפעות נוספות על המשתמשים

טפסים לבתי מרקחת

משרד הבריאות: פרסום מחירון תרופות מרשם באתר של משרד הבריאות

טסטומקס TESTOMAX

חדש על המדף

וובינרים קרובים

התחברות לאתר

אישור הרשמה

תודה על הרשמתך

ברגעים אלה נשלח אליכם מייל אישור הרשמה. להפעלת חשבונך באתר, יש ללחוץ על קישור זה.

הנתונים שסיפקת במהלך הרישום נבדקים כעת מול מאגר רישוי המקצועות הרפואיים במשרד הבריאות. בתום הבדיקה תתקבל הודעה בהתאם.

תוכן למנויים

תוכן זה ניתן להצגה
לאנשי / נשות
צוות מקצועי בלבד

לכניסה למערכת:

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר

,אם הינכם עובדי מקצועות הבריאות
.עדכנו זאת בחשבונכם האישי

אם לדעתך נפלה טעות, ניתן ליצור קשר עם צוות האתר דרך עמוד יצירת הקשר

כניסת מנויים רשומים

בלחיצה על כניסה אני מאשר\ת את הסכמתי לתנאי האתר ולמדיניות הפרטיות

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר