התחרות בין שופרסל לסופר־פארם מחריפה: שתי הענקיות ממשיכות להיערך, כל אחת בדרכה, לקראת השקת רשת הפארם המחודשת של שופרסל, שתיקרא בי (Be), שתתרחש ב–20 בנובמבר. התקרבות המועד הזה מגבירה את הלחץ בשתי רשתות הקמעונות, שעושות ככל יכולתן להשיג יתרון יחסי. הקרב בין שתי רשתות הקמעונות התלקח בשל כניסת שופרסל לתחום הפארם, דרך רכישתה של רשת ניו־פארם. מצד אחד, שופרסל עובדת קשה על מיתוג מחדש של רשת הפארם Be – כרשת מגוונת וצבעונית יותר, שפונה גם לקהל הצעיר; על חיזוק פעילות האונליין באמצעות מכירה של מותגים בלעדיים באתר החברה; על הרחבת המותג הפרטי של החברה באמצעות הכנסת מוצרי פארם; ועל חיזוק מועדון הלקוחות שלה,…
מאת הדר קנה