ענקית התרופות הישראלית טבע משיקה מחדש את המותג שלה בישראל. ההשקה בארץ היא חלק ממהלך עולמי של מיתוג מחדש, כחלק מהניסיון להפוך את טבע לחברה גלובלית מאוחדת בעלת זהות אחת, מערך תפעול מאוחד, מחקר ופיתוח מסונכרנים ותוכנית תגמול ומענקים אחידה. זאת, במקום אוסף של חברות שנרכשו על ידי טבע במשך עשרות שנים ושמרו במידה רבה על זהות עצמאית ונפרדת גם אחרי רכישתן. המהלך של “One Teva” אמור לספק יתרונות תפעוליים ופיננסיים כחלק מתוכנית הארגון מחדש של החברה, אבל גם להגביר את המודעות למותג טבע ברחבי העולם ולסייע לחברה לגייס עובדים בעלי יכולות גבוהות ולשמר אותם. כיום רק 2% מהחולים והרופאים מודעים למותג…
מאת יורם גביזון