הסתכם ב-215 מיליון שקל ב-2020. מכירות החברה צמחו ל-1.8 מיליארד שקל – עלייה של 14% ביחס ל-2019. עלות שכר המנכ"ל – 2.3 מיליון שקל בשנה.
החשש מנגיף הקורונה, הקפיץ את מכירות חומרי הניקוי והחיטוי של סנו וסייע לחברה לחתום את 2020 עם זינוק של 36% ברווח הנקי שהסתכם ב-215 מיליון שקל.
מכירות החברה צמחו בשנת הקורנה ב-1.8 מיליארד שקל, עלייה של 13.8% ביחס ל-2019. מדובר בצמיחה בשיעור גבוה מזה שצמח שוק מוצרי הצריכה (8.9%).
הצמיחה הושגה מכל מגזרי הפעילות, כשבראשם מגזר מוצרי הניקוי ואחזקת הבית שצמח ב- 17%. מכירות מוצרי הנייר ומכירות במוצרי טואלטיקה וקוסמטיקה, צמחו ב- 8% בלבד ואילו זינוק חד של 24% נרשם במכירות ציוד נקיון לשוק המוסדי, שפעילותו הואטה בשל המגבלות שהוטלו על הפעלת בתי מלון ומסעדות.
מאת: נורית קדוש