דני וקנין, משנה למנכ"ל תדיראן בכנס החדשנות הסביבתית של כלכליסט, "המודעות עלתה מאוד בגלל הקורונה. אנשים מבינים את חשיבות הגנת הבית מפני תחלואה והדבר יאיץ את הטכנולוגיה קדימה". איל הופמן, מנכ"ל מרכז החדשנות Highroad, "צרכנים מבינים את חשיבות האוויר שאנו נושמים".
"highroad היא חברה שמלווה חברות סטארט-אפ בתחומי הטכנולוגיה האורבנית", כך לדברי איל הופמן, מנכ"ל מרכז החדשנות Highroad בפאנל מיוחד שהתקיים בכנס החדשנות הסביבתית של "כלכליסט". לדבריו, "מדובר בחברות אשר משתמשות בטכנולוגיה כדי לשנות את חיי היומיום של כל אחד מאיתנו בין אם בתחומי התחבורה או הנדל"ן, הבנייה, התקשורת או הקהילות. מדובר בתחום שבאמת נוגע במגוון רחב של תחומי חיים אך המטרה שלנו היא לגעת, לשנות את חייהם של אנשים".
הופמן המשיך ואמר, "אני מאמין שאין צורך למשל בחלוקה של סוגי ההשקעות, כי משקיעים משקיעים במי שישיא תשואה טובה, במי שיצמח ויצליח, ואם החברה עושה טוב לעולם אז כמובן שמה טוב, אך זה לא צריך להיות השיקול בפועל אלא הפוטנציאל שהמשקיע רואה בחברה".
מאת: תומר הדר