כחלק מתהליך כולל לשיפור השירות משיק משרד הבריאות בימים אלו מוקד שירות טלפוני – "קול הבריאות" שמספרו 5400*. מטרת המוקד לשפר את רמת השירות והמענה ללקוחות המשרד.
השירות החדש יינתן באמצעות נציגי שירות מקצועיים תוך הפעלת מערכות טכנולוגיות מתקדמות ויכלול מענה במגוון רחב של תחומים: מידע כללי, סטאטוס הגשת בקשות, זימון פגישות ונושאים נוספים.
המוקד החדש יעלה לאוויר במהלך חודש אוגוסט 2011, ויפעל בימים א'-ה' בין השעות: 8:00-18:00 וביום ו' וערבי חג בין השעות: 8:00-13:00.
לתשומת לבכם, החל ממועד זה, כל הפניות הטלפוניות המיועדות למשרד הבריאות יועברו לטיפול באמצעות המוקד החדש.
כמו כן, אנו מבקשים ליידע אותך כי בימים אלה אנו שוקדים על שדרוג אתר האינטרנט של המשרד שכתובתו: www.health.gov.il. האתר החדש יכלול תכנים מגוונים, טפסים, הנחיות ונהלים ואף יאפשר הגשת בקשות אלקטרונית (עבור שירותים מסוימים), מערך תשלומים משופר ומתן סטאטוס מקוון במגוון נושאים.
לשימושך, מספר הפקס של המוקד: -565596902.
כתובת ה-e-mail: Call.habriut@moh.health.gov.il
אנו בטוחים כי מהלכים חדשניים אלה יתרמו לשיפור רמת השירות ולהמשך שיתוף פעולה פורה ויעיל.
הידיעה הועברה ע"י מגר' אלי מרום ,סגן מנהלת אגף הרוקחות , אגף הרוקחות, משרד הבריאות