במסגרת מחקר הקוהורט התצפיתי כ-5200 תלמידים מכיתות ו'-יב' גויסו באמצעות המדיה החברתית לאורך 6 שבועות.
התלמידים דיווחו על דפוסי הלמידה שלהם במהלך פנדמיית הקורונה (באופן פרונטלי, באופן מקוון וסינכרוני, באופן מקוון ואסינכרוני), על שעות תחילת הלימודים, על שעת השינה ועל שעת היקיצה.
נמצא כי שעות השינה ושעות היקיצה היו המוקדמות ביותר בקרב התלמידים בימים בהם נערכה למידה פרונטלית, ולאחר מכן בקרב התלמידים בימי הלמידה המקוונת הסינכרונית, ולבסוף בקרב התלמידים שלמדו באופן מקוון אסינכרוני.