אנא סובבו את הטלפון שלכם.

יצירת
קשר

לקבוצת
הפייסבוק

רישום
לניוזלטר

[adning id="57105"]

עמוד הבית / מאמרים / גישות לימודיות שונות במהלך תחלואת הקורונה משפיעות על דפוסי השינה

גישות לימודיות שונות במהלך תחלואת הקורונה משפיעות על דפוסי השינה

במסגרת מחקר הקוהורט התצפיתי כ-5200 תלמידים מכיתות ו'-יב' גויסו באמצעות המדיה החברתית לאורך 6 שבועות.

התלמידים דיווחו על דפוסי הלמידה שלהם במהלך פנדמיית הקורונה (באופן פרונטלי, באופן מקוון וסינכרוני, באופן מקוון ואסינכרוני), על שעות תחילת הלימודים, על שעת השינה ועל שעת היקיצה.

נמצא כי שעות השינה ושעות היקיצה היו המוקדמות ביותר בקרב התלמידים בימים בהם נערכה למידה פרונטלית, ולאחר מכן בקרב התלמידים בימי הלמידה המקוונת הסינכרונית, ולבסוף בקרב התלמידים שלמדו באופן מקוון אסינכרוני.

 

לידיעה>>

וובינרים קרובים

  • מה חשוב לדעת בטיפול בהשמנה – כלים פרקטים

 

  • ®Wegovy  הדור החדש בטיפול התרופתי להשמנה

 

  • NovoCare  תוכנית ליווי למטופל וויגובי®
לפרטים נוספים והרשמה

חברות בפוקוס

Rafa Laboratories

0מאמרים
0וובינרים
199עדכוני
רישום
0משרות
פתוחות

HALEON

0מאמרים
0וובינרים
2עדכוני
רישום
0משרות
פתוחות
נגישות

אישור הרשמה

תודה על הרשמתך

ברגעים אלה נשלח אליכם מייל אישור הרשמה. להפעלת חשבונך באתר, יש ללחוץ על קישור זה.

הנתונים שסיפקת במהלך הרישום נבדקים כעת מול מאגר רישוי המקצועות הרפואיים במשרד הבריאות. בתום הבדיקה תתקבל הודעה בהתאם.

תוכן למנויים

תוכן זה ניתן להצגה
לאנשי / נשות
צוות מקצועי בלבד

לכניסה למערכת:

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר

,אם הינכם עובדי מקצועות הבריאות
.עדכנו זאת בחשבונכם האישי

אם לדעתך נפלה טעות, ניתן ליצור קשר עם צוות האתר דרך עמוד יצירת הקשר

כניסת מנויים רשומים

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר

בלחיצה על כניסה אני מאשר\ת את הסכמתי לתנאי האתר ולמדיניות הפרטיות