בכנס השנתי של איגוד הגסטרואנטרולוגיה ותזונת ילדים הוצג פוסטר שיווקי לתרופה ביולוגית חדשה – שמציג מטופלים בתזונה מיוחדת כמסכנים, אף שזהו הטיפול הראשוני המקובל למחלה ■ "זהו שיווק אגרסיבי ומוטה, שמוביל רופאים לדחוף תרופות במקום לחזק את המטופלים דרך שינוי תזונתי" ■ חברת התרופות: "פועלים בהתאם לכל הסטנדרטים המקצועיים והרגולטוריים המחמירים ביותר".
אדם שיושב במטבח קר לבדו עם פנים נפולות ואוכל מרק דלוח, לצד משפחה עליזה שיושבת על רקע נוף ירוק מסביב לשולחן מלא כל טוב – פסטות, סלטים ולחם. די פשוט לנחש לאיזה צד של התמונה כל אדם היה רוצה להצטרף.
מאת: שיר אנגל