אנא סובבו את הטלפון שלכם.

יצירת
קשר

לקבוצת
הפייסבוק

רישום
לניוזלטר

[adning id="57105"]

עמוד הבית / מאמרים / זפזופ בין תכנים דיגיטליים שונים, מגביר למעשה את תחושת השעמום

זפזופ בין תכנים דיגיטליים שונים, מגביר למעשה את תחושת השעמום

מחקר ,שהתפרסם לאחרונה בכתב העת לפסיכולוגיה ניסיונית, בדק כיצד זפזופ בין תכנים שונים במדיה הדיגיטלית, כגון סרטונים קצרים ברשתות החברתיות, משפיע על תחושת השעמום.

החוקרים ערכו מספר ניסויים, על מנת לבחון כיצד הזפזופ בין תכנים דיגיטליים, תגובה נפוצה לשעמום, משפיעה על תחושת השעמום, ההנאה והסיפוק. הניסוי העיקרי כלל 147 נבדקים, שצפו הן בסרטונים משעממים והן בסרטונים מעניינים. לאחר מכן דרגו המשתתפים את תחושות השעמום והסיפוק שלהם, בעוד שהחוקרים עקבו אחר הרגלי הזפזופ שלהם בזמן אמיתי.

החוקרים מצאו כי הנבדקים דיווחו על רמות גבוהות של שעמום ,חוסר סיפוק ותדירות גבוהה של זפזופ, בכך נתמכה ההיפותזה כי שעמום תורם לזפזופ.

 

לידיעה>>

כתבות נוספות

לא נמצאו מאמרים מתאימים.
טרם נוספו מאמרים.

וובינרים קרובים

  • 21:20 – 21:00
    "The Wonder of Nitric Oxid"

 

  • 21:50 – 21:30
    "התמודדות עם מחלות חורף עם צמחי מרפא ושמנים אתריים"
לפרטים נוספים והרשמה
  • מה חשוב לדעת בטיפול בהשמנה – כלים פרקטים

 

  • ®Wegovy  הדור החדש בטיפול התרופתי להשמנה

 

  • NovoCare  תוכנית ליווי למטופל וויגובי®
לפרטים נוספים והרשמה

חברות בפוקוס

Rafa Laboratories

0מאמרים
0וובינרים
199עדכוני
רישום
0משרות
פתוחות

HALEON

0מאמרים
0וובינרים
2עדכוני
רישום
0משרות
פתוחות
נגישות

אישור הרשמה

תודה על הרשמתך

ברגעים אלה נשלח אליכם מייל אישור הרשמה. להפעלת חשבונך באתר, יש ללחוץ על קישור זה.

הנתונים שסיפקת במהלך הרישום נבדקים כעת מול מאגר רישוי המקצועות הרפואיים במשרד הבריאות. בתום הבדיקה תתקבל הודעה בהתאם.

תוכן למנויים

תוכן זה ניתן להצגה
לאנשי / נשות
צוות מקצועי בלבד

לכניסה למערכת:

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר

,אם הינכם עובדי מקצועות הבריאות
.עדכנו זאת בחשבונכם האישי

אם לדעתך נפלה טעות, ניתן ליצור קשר עם צוות האתר דרך עמוד יצירת הקשר

כניסת מנויים רשומים

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר

בלחיצה על כניסה אני מאשר\ת את הסכמתי לתנאי האתר ולמדיניות הפרטיות