ה-FDA פרסם השבוע טיוטת הנחיות באשר לאופן אזכור מידע בטיחותי בפרסומות של תרופות. הנוהל, אינו מחייב כרגע וניתנה תקופה של 90 יום להתייחסות טרם פרסום הנוהל הסופי.
נוהל זה נכתב היות ובשנים האחרונות מרבית אזהרות ה- FDA ליצרנים בנוגע לפרסום מטעה נגעו בכך שלא הוצג מידע מספק בנושא בטיחות המוצר. החוק הקיים דורש איזון בין המידע הקליני בנוגע ליעילות לבין המידע בנוגע לבטיחות המוצר.
הידיעה הועברה ע”י דר’ שגב שני – סמנכ”ל רגולציה ורפואה – ניאופרם, המחלקה לניהול מערכות בריאות, אוניברסיטת בן-גוריון, ב”ש