עמוד הביתמאמריםמשרד הבריאות משיק שירות חדש לציבור "מגיע לי" באתר כל הבריאות

משרד הבריאות משיק שירות חדש לציבור "מגיע לי" באתר כל הבריאות

 

 

 

משרד הב משיק שירות חדש לציבור באתר חדש "מגיע לי", המפרט מה מגיע לציבור לקבל מקופות החולים.
בפעם הראשונה מושק שירות כזה לתועלת הציבור.

מדובר במערכת ממוחשבת המרכזת את המידע על השירותים הרפואיים שציבור המבוטחים זקוק להם.

באתר ניתן למצוא מידע על טיפולים , על תרופות, על בדיקות וכל מה שמופיע במסגרת זכאות המבוטחים.כולל פירוט מה מופיע בסל הבריאות, מה מופיע בתוכנית שרותי הבריאות הנוספים של קופות החולים, למי צריך לפנות לקבלת השירות, באיזו מסגרת ניתן לקבל את השירות, האם קיימות התניות לקבלת השירות ופרטים חשובים נוספים למבוטח.

 

באתר ניתן להשוות בין הים המשלימים של קופות החולים השונות.

בהשוואת תוכניות הביטוח המשלימות קיימת התייחסות להשוואת פרמיות בכל ביטוח, גילאים, דרכי ההצטרפות לתוכניות, האם נדרשת תקופת אכשרה, מידע על ניתוחים, השתלות וטיפולים במדינות חוץ, אחות פרטית ושירותים נוספים.

 

לבקשת השרה נבדקת האפשרות להרחיב את המערכת להשוואה בין ביטוחי הבריאות הפרטיים (בימים אלה מתקיימים דיונים בנושא בשיתוף עם אגף שוק ההון וביטוח במשרד האוצר).

 

האתר יתעדכן באופן שוטף בהתאם לתוספות לסל הבריאות ולעדכוני העלויות והחוזרים.

 

המערכת הממוחשבת תספק מכתב רשמי הניתן להדפסה, מאת משרד הבריאות לפונה, בו תיכתב באופן רשמי הזכאות . המכתב ישלח במייל או בפקס בהתאם לבקשת הפונה. הפונה יוכל להציג את המכתב ממשרד הבריאות, למוסד הרפואי בדרישה לקבל את זכאותו.

 

מבוטחים שאינם בעלי גישה למחשב יוכלו לפנות למוקד קול הבריאות ב5400 * לבירור זכאותם ולבקש שישלח אליהם בפקס המידע הרשמי על זכאותם.

 

יעל גרמן, שרת הבריאות : "היום אנו משיקים מערכת שתיתן מידע לציבור על מה שמגיע לו לקבל, בשקיפות, תוך מיצוי הזכויות, ובשוויון . המערכת ההשוואתית תעודד תחרותיות בין קופות החולים אשר תוביל לשיפור השירות למבוטחים.

ביקשתי להוסיף למערכת גם נתונים השוואתיים בין ביטוחי הבריאות הפרטיים, ביטוחים שהציבור משלם עליהם הון תועפות שלא לצורך. אני מקווה שהאתר יהיה בשימוש יומיומי של התושבים כדי שיוכלו לדעת מה לדרוש מקופות החולים, כיוון שאנו רוצים לתת את השירות הטוב ביותר למבוטחים".

 

פרופ ארנון אפק, מנכ"ל משרד הבריאות:" השקת המערכת מהווה פריצת דרך, המערכת מייצגת תפיסת עולם שלמה של משרד הבריאות "זכות הציבור לדעת" אנו מפרסמים את הבקרות שלנו, את מדדי האיכות בבתי החולים. חשוב לנו שהציבור ידע את זכויותיו וידרוש אותם ללא היסוס. "

 

רו"ח רויטל חבר טופר , סמנכ"לית האגף לפיקוח על קופות החולים: " עדכון המערכת נעשה באופן שוטף, המטרה היא להגדיל את הדיאלוג בינינו לבין הציבור, במטרה לשפר את זכאויות הציבור. הציבור לא תמיד יודע מה מגיע לו והמערכת תהווה בפעם הראשונה פיתרון ראוי למידע זה בדרך ידידותית למשתמש."

 

 

להלן הקישור לאתר : http://call.gov.il/infocenter/index?page=home

 

 

ההודעה הועברה ע"י מערכת PharmaLine

 

 

 

מאמרים נוספים

health
משרד הבריאות מפרסם את דו"ח אי-שוויון בבריאות וההתמודדות עמו 2015
משרד הבריאות מפרסם את דו"ח אי-שוויון בבריאות וההתמודדות עמו 2015הדוח יוצג במסגרת הכנס השנתי בנושא אי שוויון בבריאות משרד הבריאות מפרסם זו השנה החמישית...
ph-general-thumbnail
סל שירותי הבריאות - עדכון 2006
מאז 1995 מתעדכן בכל שנה סל שירותי הבריאות שלפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. בכל שנה, לאחר הוצאת חוזר המנהל הכללי של משרד הבריאות כ"קול קורא", מוגשות...

עדכוני רישום

חיפושים מובילים

וובינרים קרובים

 

  • היבטים חדשים מבחינה כלייתית ולבבית

 

  • מה צופן לנו העתיד
לפרטים נוספים והרשמה

 

  • 21:20 – 21:00
    "Defining efficacy and safety in pain treatment"

 

  • 21:50 – 21:30
    "צלקות: המפתח לייעוץ מקצועי בבית המרקחת"
לפרטים נוספים והרשמה

כניסת מנויים רשומים

בלחיצה על כניסה אני מאשר\ת את הסכמתי לתנאי האתר ולמדיניות הפרטיות

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר

אישור הרשמה

תודה על הרשמתך

ברגעים אלה נשלח אליכם מייל אישור הרשמה. להפעלת חשבונך באתר, יש ללחוץ על קישור זה.

הנתונים שסיפקת במהלך הרישום נבדקים כעת מול מאגר רישוי המקצועות הרפואיים במשרד הבריאות. בתום הבדיקה תתקבל הודעה בהתאם.

תוכן למנויים

תוכן זה ניתן להצגה
לאנשי / נשות
צוות מקצועי בלבד

לכניסה למערכת:

עדיין לא נרשמת? להרשמה לאתר

,אם הינכם עובדי מקצועות הבריאות
.עדכנו זאת בחשבונכם האישי

אם לדעתך נפלה טעות, ניתן ליצור קשר עם צוות האתר דרך עמוד יצירת הקשר