חרף הכרזת המלחמה של משרד הבריאות על מוצרים עתירי סוכר ומלח, הצרכנים ממשיכים למלא את עגלות הסופרמרקט בחטיפים. בדיקת TheMarker מגלה כי מכירת החטיפים המתוקים נמצאת במגמת עלייה, וכי גם הסכום שהכניסו לכיסן חברות המזון ממכירת חטיפים מלוחים לא קטן מאז שמשרד הבריאות העלה לאוויר את קמפיין הנתרן בתחילת יוני.
ההכנסות של חברות החטיפים ממכירת חטיפים עלה בחודש האחרון ב–0.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מספר החטיפים שנמכרו ירד בשיעור קל, 1.5%, אך זאת כחלק מירידה של 1.2% במכירות בכלל ענף המזון מתחילת 2016. למעשה, בחודשים הראשונים של השנה (ינואר־אפריל) מכירת החטיפים היתה במגמת ירידה של 3.5%, אך בחודש האחרון ירידה זו התמתנה.
מאת עדי דברת-מזריץ