חודשיים וחצי לפני השקת המיתוג מחדש והאסטרטגיה העסקית של רשת ניו־פארם תחת בעלות קבוצת שופרסל, נערכת הרשת עם מותג פרטי בתחום הקוסמטיקה. ל”כלכליסט” נודע כי ניו־פארם תשיק סדרת מוצרי קוסמטיקה תחת מותג פרטי שייקרא sCOSMETICS מבית RNB, חברה ספרדית הנחשבת ליצרנית מובילה של מוצרי טיפוח. רק לפני חצי שנה השיקה מתחרתה הגדולה, סופר־פארם, מותג איפור משלה, מילוקה, שנחשב עד כה למצליח, והוא עתיד להתרחב בהמשך לתחום הטיפוח.
המוצרים שיושקו בקרוב בישראל נמכרים ברחבי אירופה בבלעדיות ברשת TESCO רשת מרכולים בריטית בינלאומית, השנייה בגודלה בעולם. תהיה זו השקה משותפת ראשונה לרשתות הקבוצה, שכן מוצרי sCOSMETICS יושקו במקביל גם ברשת בשופרסל. ההשקה כוללת שלוש סדרות: לגיל הצעיר, הבוגר וסדרת טיפוח מהטבע. בנוסף, תושק סדרת קרמים לשמירת הלחות והגמישות של עור הגוף.
על פי נתוני סטורנקסט גודל שוק טיפוח הפנים והגוף בישראל עומד על כ־60 מיליון שקל בשנה, ובניו־פארם נערכים לחדור לקטגוריה במחירים תחרותיים אל מול המותגים המובילים. מחירי הקרמים והסרומים ינועו בין 50–40 שקל, מוצרי ניקוי לעור הפנים ימכרו בכ־20 שקל ומחירי המוצרים לטיפוח הגוף כמו קרם גוף, ידיים ורגליים ינועו בין 20–10 שקל לפריט.
מאת נורית קדוש