סופר פארם לראשונה תמכור מותג שלה מחוץ לחנויות הרשת. ל”כלכליסט” נודע כי מותג האיפור MILUCCA, שסופר פארם פיתחה, יתחיל בשבוע הבא להימכר גם באתר האופנה לצעירות עדיקה.
המהלך הזה הוא צעד נוסף שסופר פארם נוקטת לחיזוק תחום האונליין. רשת הפארם השיקה יחסית באיחור אתר סחר משלה, בעוד שופרסל המתחרה תפסה מובילות בתחום קמעונאות האונליין. אלא שבשבועות האחרונים ביצעה סופר פארם שני מהלכים משמעותיים שמעידים על כוונה להיכנס מסיבית לאונליין, הראשון אף מהווה תחרות בליבת העסקים של שופרסל: השקעה במיזם ברינג ברינג, בו מושקעת גם קוקה קולה, המבצע משלוחי קניות מהמרכולים השכונתיים לבית הלקוח בתוך ארבע שעות.
המהלך השני שהרשת מבצעת כעת הוא הפצת מותג האיפור שלה גם באתר עדיקה, שנחשב כיום לאתר האופנה המוביל בקרב צעירות. “עולם האונליין מתפתח ומעניין, והמטרה שלנו היא לבנות את מילוקה כמותג לכל דבר, גם מחוץ לסופר פארם”, אמר בשיחה ל”כלכליסט” דני לוזון, משנה למנכ”ל הרשת. “ההסתכלות שלנו עוברת לאונליין כי זה הטרנד עכשיו, והבחירה שלנו בעדיקה מעידה על הכיוון של האסטרטגיה העתידית שלנו. עדיקה תהיה החנות החזקה ביותר של מילוקה, כלומר אני מניח שהמכירות באתר יהיו גבוהות יותר מהחנות המובילה של סופר פארם. אין לנו כוונה למכור את מילוקה בעוד אתרים ישראליים, אלא בעדיקה ובאתר סופר פארם בלבד”.
מאת אורנה יפת
