העלייה בשיעור פרסומות הטלוויזיה לשימוש בטסטוסטרון, נמצאה קשורה עם עלייה בשיעור הבדיקות לרמות הטסטוסטרון בסרום ולתחילת טיפול בהורמון במהלך ארבע השנים אחרונות, כך מדווח מחקר חדש שפורסם בכתב העת JAMA.
בהתבסס על טבלאות רייטינג ורשומות רפואיות מארה”ב, בדקו החוקרים פרסומות לטסטוסטרון, בדיקות וטיפולים החל משנת 2009 ועד שנת 2013. מעל ל- 17 מיליון גברים נכללו בבדיקה, 6% עברו בפעם הראשונה בדיקות לרמת הטסטוסטרון בסרום ו- 2% החלו לקבל טיפול בטסטוסטרון לאורך תקופת המחקר. שיעור החשיפה הממוצע לפרסומות לטסטוסטרון בכל משק בית נע בין 0 פרסומות בחודשים מסוימים ל- 14 פרסומות בחודש דצמבר 2012.
סה”כ, כל חשיפה לפרסומת נמצאה קשורה עם 14 בדיקות חדשות לרמות ההורמון, 5 טיפולים חדשים, ו-2 טיפולים ללא בדיקה דיאגנוסטית, פר מיליון גברים שנחשפו.
הידיעה הועברה ע”י מערכת PharmaLine