כשני שליש מהחולים בבריטניה (64%) היו מעוניינים כי הרופא המטפל ישלח להם את אבחנתו באמצעות הדואר האלקטרוני, כך עולה מסקר שנערך על ידי חברה לסקרי שוק.
החברה תשאלה כ- 1,000 חולים ומצאה כי רק מעט יותר משליש מהנשאלים היו רוצים להתייעץ ברופא המטפל באמצעות צ'אט מקוון.
כ- 65% מהנשאלים ציינו כי "להמתין זמן מועט יותר לתור" הינו יתרון, ו- 62% מסרו כי תורים וירטואליים יביאו לחסכון בזמן ובנסיעות.
יותר מ- 89% מהחולים ציינו כי הם פונים לייעוץ מקוון בנוגע לענייני בריאות (אינטרנט) טרם הפניה לרופא המטפל. והסקר אף מצא כי ל- 14% מהנשאלים יש אפשרות ליצור קשר עם הרופא באמצעות הדואר האלקטרוני.
מחברי הסקר סיכמו ואמרו כי התוצאות הנוכחיות מבהירות כי החולים כיום מעוניינים לנוע אל מעבר למפגש המתרחש במרפאה ולאמץ טכנולוגיות חדשות באמצעותם תתאפשר תקשורת ואינטראקציה עם הרופא.
הידיעה הועברה ע"י חנה מרכוס מערכת PharmaLine