האם חיסוני הקורונה שיפרו את מעמדה של ישראל בעולם? מי הפרזנטור שהכי מתאים לייצג את המדינה? ואיזה אלמנט הכי כדאי להדגיש בקמפיין פרסומי? לקראת יום העצמאות ה-73 השיבו כ-300 אנשי שיווק, מקהילת "מנהלי שיווק מצייצים" על האופן בו נתפסת לדעתם ישראל בעולם.
לקראת יום העצמאות ה-73 של המדינה, פנינו לאנשי שיווק, העוסקים ביומיום בשיווק ובבניית תדמית של מותגים ושירותים, בשאלה מה דעתם על אופן השיווק של מדינת ישראל. בדקנו כיצד ישראל נתפסת לדעתם בעולם, מה ניתן לשפר, מי יכול להיות פרזנטור של ישראל ועוד. על הסקר השיבו כ-300 אנשי שיווק מקהילת "מנהלי שיווק מצייצים", 73% מהם נשים, 61% עוסקים בשיווק, והשאר בתפקידי פיתוח עסקי, פרסום, מדיה, מחקר ועוד.
הסקר נכתב ונותח ע"י דנה טבת, ד"ר לשיווק, מומחית בהתנהגות צרכנים מהמרכז הבינתחומי הרצליה, ועטרה בילר אסטרטגית מיתוג, ובוצע בשיתוף עם קהילת מנהלי שיווק מצייצים, שהוקמה על-ידי אנשי השיווק והדיגיטל אמיר שניידר, טל ספיבק ולירן פורמן, וחברת המחקר סגמנטה.