התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה. היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום.
מחריף המאבק בין קבוצת פובליסיס לקבוצת מקאן: ל”גלובס” נודע כי חברת המדיה של פובליסיס, זניט מדיה, עלולה לאבד תקציב מדיה נוסף לטובת יוניברסל מקאן. אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, יעבור ליוניברסל תקציב המדיה של חברת התרופות ניאופרם.
על-פי הערכות, הנהלת ניאופרם מעוניינת להעביר את התקציב, והיא אף מנהלת עם יוניברסל מגעים מתקדמים בנושא, אך הקשר החברי של בעלי הקבוצה, דוד פורר, עם יו”ר קבוצת פובליסיס ישראל, יורם באומן, עלול למנוע את מימוש המהלך.
היקף הפרסום של קבוצת ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל בשנה, המופנים בעיקר לתמיכה במותגים אדוויל וצנטרום. עד לפני כ-3 שנים טיפלה קבוצת פובליסיס בתקציב הפרסום של ניאופרם על כל זרועותיו – משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי היה אחראי לקריאייטיב, וזניט מדיה לרכש המדיה. בהמשך הועבר תקציב הקריאייטיב למשרד JWT ישראל, אך המדיה, שהיא החלק הרווחי בדרך-כלל בחבילת הפרסום, נותרה בזניט.
מאת ענת ביין-לובוביץ’