מותג החיתולים בייבסיטר, שהושק ב-2012, הצליח לעורר מהפכת מחירים בענף החיתולים הריכוזי, שנשלט בידי החברות חוגלה קימברלי ופרוקטר אנד גמבל. המותג חולש כיום על כ-9% משוק החיתולים.
קבוצת ניאופרם חתמה ביום שישי על הסכם לרכישת השליטה (80%) בחברת DPL, יצרנית חיתולי בייביסיטר. שווי העסקה כ–95 מיליון שקל.
חברת DPL של עינב אדיב־ברר וערן אדיב, מתמחה בייצור ושיווק של חיתולים חד־פעמיים לילדים (תחת המותג בייביסיטר) ולמבוגרים (נועם), תחבושות היגייניות (טופ־פד), מגבונים לתינוקות (קליניקל וטולי) ומוצרי ניקוי וטיפוח.
מאת רותי לוי