שוק הבריאות הדיגיטלית העולמי נהנה מצמיחה חסרת תקדים בתקופת משבר הקורונה — אבל כעת הוא מתכווץ לממדיו המקוריים, לפי דו"ח של פיצ'בוק ■ בין הזדמנויות הצמיחה: בדיקות ביתיות, טיפולים נפשיים לבני נוער, תזונה מותאמת אישית ושירותי בריאות המבוססים על מציאות רבודה.
שוק הבריאות הדיגיטלית בעולם נהנה מעניין יוצא דופן בתקופת מגפת הקורונה, אבל כעת מתכווץ לממדיו המקוריים — כך עולה מדו"ח חדש של חברת המחקר להייטק פיצ'בוק (Pitchbook). לפי הדו"ח, ב-2022 גייסו כ-320 חברות בריאות דיגיטלית סך מצטבר של 7 מיליארד דולר, בדומה לנתוני 2020. מדובר בירידה דרמטית משנת השיא של התחום – 2021 – שבה גייסו כ-450 חברות סך כולל של 15 מיליארד דולר.
מאת: רותי לוי