מספר חברות פארמה גדולות מקדמות הקמה של ערוץ פארמה טלוויזיוני באירופה. ערוץ כזה יעקוף למעשה את האיסור הגורף על פרסום תרופות ישירות ללקוח (direct-to-consumer) הקיים כרגע באירופה.
על פי החברות (Johnson & Johnson, Pfizer, Novartis and Procter & Gamble) הערוץ האינטראקטיבי יספק מידע רפואי חדשותי ואמצעי להעביר מידע חשוב לקהל הצרכנים. יחד עם זאת, הערוץ ישמש אמצעי לקידום תכשירי החברות ולכן ה- European Commission בוחן את העניין לאור התקנות הנוכחיות אשר אוסרות זאת כאמור לעיל.
נציין כי ארה”ב וניו-זילנד מאפשרות לפרסם תרופות ישירות לצרכן.
הידיעה הועברה ע”י טל עטרות, דירקטור רגולציה וקליניקה חברת וקטה